Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

O "θάνατος" του My HorZe

H τελευταία ανάρτηση σε αυτήν την ιστοσελίδα, ήταν πριν δύο ολόκληρα χρόνια. Και λίγο πολύ, μετά από αυτό, το my horze πέθανε.
Πιστεύω ότι οφείλω τουλάχιστον μία εξήγηση για τις αιτίες λόγω των οποίων απουσιάζω τόσο καιρό από την ιστοσελίδα. Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για τους οποίους σταμάτησα να γράφω, μερικούς από τους οποίους θα αναλύσω παρακάτω:

1. Η ανταπόκριση

Θα έλεγε κανείς ότι παράτησα τη σελίδα στο καλύτερο σημείο της, καθώς μετά από τόσα χρόνια δουλειάς είχα αρχίσει να βλέπω τα αποτελέσματα. Οι προβολές στη σελίδα ανέβαιναν, είχα όλο και περισσότερα μηνύματα και σχόλια από άτομα που με στήριζαν σε αυτό που έκανα και ήθελαν να δουν περισσότερα πράγματα από το My HorZe. Η αλήθεια είναι, πως ετοίμαζα μία έκπληξη για τις 100.000 προβολές της σελίδας, κάτι που θα βοηθούσε πάρα πολύ το χώρο των αλόγων στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου. 

Όμως, όσο περισσότερο ανέβαιναν οι προβολές, τόσο λιγότερες ιδέες είχα.


2. Έλλειψη συνεργασίας

Η μετακίνησή μου σε μία άλλη πόλη λόγω σπουδών, μία πόλη στην οποία δε γνωρίζω κανέναν στο χώρο της ιππασίας, ήταν ένας μεγάλος παράγοντας για να σταματήσω. Στόχος μου ήταν και είναι να φτιάξω περισσότερα βίντεο για τα αρχάρια άτομα στο χώρο, όμως δεν μπόρεσα να έχω πρόσβαση, και επομένως να συνεργαστώ με κάποιον ιππικό όμιλο, ενώ παράλληλα μου ήταν δύσκολο να γυρίζω στην πόλη μου και να πηγαίνω στον ιππικό όμιλο που υπάρχει εκεί.

3. Αύξηση των υποχρεώσεων

Τα τελευταία 4 χρόνια με απασχολεί η εκπαίδευσή μου, καθώς έδωσα Πανελλήνιες και πέρασα σε μία αρκετά απαιτητική σχολή. Αυτό, σε συνδυασμό με εργασία και άλλες δραστηριότητες, κατέληξε να μου αφαιρέσει τον ελεύθερο χρόνο που έδινα παλαιότερα στην ιστοσελίδα, και ως εκ τούτου ήμουν σε ένα συνεχές τρέξιμο χωρίς διακοπές, ελεύθερες μέρες, τίποτα. Εκτός αυτού, όπως οι περισσότεροι Έλληνες, μειώθηκαν κατά πολύ τα χρήματα που έχω πλέον, μιας και έχω "φοιτητικά έξοδα", οπότε δεν μπορώ να διαθέσω χρήματα σε μαθήματα ιππασίας (που ως γνωστόν είναι ακριβό άθλημα).

4. Έλλειψη εξοπλισμού...και αυτοπεποίθησης

Ίσως το χειρότερο και το καλύτερο χαρακτηριστικό μου είναι το ότι είμαι τελειομανής. Είναι ο λόγος που όταν ασχοληθώ με κάτι θέλω να το κάνω σωστά, και επίσης ο λόγος που δεν καταπιάνομαι με πολλά πράγματα: φοβάμαι πως δεν θα τα κάνω αρκετά καλά. 

Ήθελα να κάνω βίντεο, αλλά δεν είχα κάμερα, δεν είχα καν καλό κινητό, οπότε το αποτέλεσμα ήταν άθλιο. Έχω "έτοιμα" 2-3 βίντεο που έφτιαξα πριν 3 χρόνια, αλλά είναι τόσο κακής ποιότητας που δεν θέλησα να τα ανεβάσω. Και αυτό, όχι μόνο όσον αφορά την ποιότητα της εικόνας, αλλά και των πληροφοριών που είχα να προσφέρω. Έτσι, έπιασα δουλειά για να αγοράσω μία κάμερα. Και όταν αγόρασα την κάμερα, δεν είχα ιδέες. Και γιατί δεν είχα ιδέες; Γιατί δεν έχω άλογο.

Η αύξηση των προβολών της σελίδας, σημαίνει ότι ανεβαίνουν οι απαιτήσεις που έχετε στο τι θα δείτε εδώ. Έχοντας σταματήσει να έχω συχνή επαφή με τα άλογα, ένιωθα ότι δεν μπορούσα όντως να τεστάρω ό,τι έγραφα εδώ, άρα δεν μπορούσα να πάρω την ευθύνη να το μεταδώσω σε εσάς. Είναι σαν να κοροϊδεύω τον κάθε αναγνώστη της σελίδας, γράφοντας πράγματα που δεν εφαρμόζω. Έτσι, λοιπόν, σταμάτησα.

Μέσα σε όλες αυτές τις σκέψεις και τις δυσκολίες, προφανώς παρουσιάστηκαν νέες δυσκολίες και προβλήματα στη ζωή μου, πραγματικά προβλήματα, και τα τελευταία τρία χρόνια ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Αυτά δεν έχει όμως η ζωή;

Δεν πρόκειται να δώσω καμία υπόσχεση αυτή τη φορά ότι θα επιστρέψω, το πότε θα επιστρέψω, το τι έχω έτοιμο. Αυτή τη φορά, όταν επιστρέψω θα το δείτε σε πράξεις. 

Ευχαριστώ πολύ όσους με στήριξαν και με στηρίζουν ακόμα στην προσπάθεια μου, ξεκίνησα ένα 11χρονο κορίτσι να γράφω άρθρα, και είμαι πλέον μία 21χρονη φοιτήτρια, που ακόμα έχει καψούρα τα άλογα :)


Μαριάννα Συραγοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου