Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

50.000 προβολές !

Ναι λοιπόν , φτάσαμε τις 50.000 προβολές ! Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω αρκετά για την αγάπη που δείχνεται σε αυτή τη σελίδα ! Η εμπιστοσύνη που μου δείχνεται , τα "μπράβο" που ακούω από εσάς είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε η σελίδα αυτή , και είναι και ο λόγος που αρνούμαι να την παρατήσω , ακόμα και αν για μεγάλα διαστήματα δεν γράφω καινούρια άρθρα.
Για άλλη μια φορά θέλω να πω ότι δεν θα είχε τίποτα από αυτά αξία αν δεν ήσασταν εσείς , και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γιατί παρόλο που πέρασε ένα μεγάλο διάστημα χωρίς να ανεβάσω καινούριο άρθρο, όμως οι προβολές δεν σταμάτησαν να αυξάνονται και έτσι μέσα σε ένα χρόνο ανεβήκαμε τουλάχιστον 15.000 ! Είναι απίστευτη αυτή η αίσθηση : να δουλεύεις σε κάτι μόνος σου και η δουλειά σου να έχει ανταπόκριση σε τόσο κόσμο , και η επιτυχία να αυξάνεται ! Αυτό θα κάνω  λοιπόν , θα φτάσω αυτή τη σελίδα όσο πιο ψηλά μπορώ και γνωρίζω πως σας έχω όλους στο πλάι μου !

Στην καρτέλα της επικοινωνίας μπορείτε να μου στείλετε email (marianna-syra@hotmail.com) με ερωτήσεις σας οι οποίες θα απαντηθούν είτε σε άρθρο είτε σε βίντεο στο κανάλι του My-HorZe YouTube, αλλά μπορείτε επίσης να αφήσετε σχόλιο σε οποιοδήποτε άρθρο λέγοντας ποια ανάρτηση θα θέλατε να δείτε να αναρτάται !

Σας ευχαριστώ και πάλι ,

Μαριάννα Συραγοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου